Tuesday, September 18, 2007

...widok z okna...


...mojego domu...
...z kuchennego okna...

5 Comments:

Blogger Natalia said...

Takiego widoku zazdroszczę :)

10:29 PM  
Blogger bisek said...

...chciałem się widokiem podzielić... ;)
...ale jeszcze się na odwiedziny nie skusiłaś ;)...
...ja ciągle jestem otwarty...

...a z fotką, tytułem i podpisem wiąże się jeszcze pewna opowieść... ale tylko dla nielicznych, a może nawet dla nikogo...

12:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

hmmm ;)

3:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

sielanka... taka sielanka to tylko na obrazku...
ahh - i jak to słońce genialnie się wtopiło w krajobraz - chciałabym kiedyś naumieć się zrobić takie zdjęcie ... słońcu ;-)

11:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

coś nie widuję tu nowych fotek ;)

To nawet ja reaktywowałem bloga:P

1:30 AM  

Post a Comment

<< Home