Saturday, June 23, 2007

...przed burzą...


4 Comments:

Blogger Lesio said...

Hym tak jeszcze jak by się dało ciut w lewo z aparatem się przesunąć to by może wyszedł motyw z rozdzieraniem chmur wierzą :D
poza tym całkiem fajnie ładne kolorki, choć troche smutnawo. Ewentualnie bym troszke skręcił kadr w prawo, wiem że tam jest ulica w duł(chyba) ale razem z perspektywą wierzy wydaje się jak by na serio kadr był krzywy, a z wierzy krzywej nie zrobimy bo nie bardzo da się tu znaleść konkretny punkt odniesienia. może jak by było troche bardziej doświetlone...
:-)

11:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

A mi się podoba :) Zastrzeżeń nie mam technicznych bo się nie znam :P Ale jak dla mnie chmurki są piękne zawsze :D No i tu taki chmurkowy zawrót głowy jest :)

1:12 AM  
Blogger Agata said...

hmmm .... ja bym dała ciasniejszy kadr i nadała bardziej mroczny klimat dół czyli juz kawałki zabudowań jakoś "zamalowała" zeby wychodzilo ze to taka wieza w chmurach ale to tylko taka moja wizja ;P pzdr

1:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

8:34 PM  

Post a Comment

<< Home