Thursday, June 15, 2006

Jeszcze pamietam ;)

Witam,
chcialbym oznajmic, ze jeszcze nie zapomnialem o swoim blogu ;) i juz niedlugo pojawia sie na nim nowe zdjecia.
Jednak ostatnimi czasy w moim zyciu dzieje sie... chyba zbyt wiele, bo mam problemy z tym, zeby wszystko pozalatwiac w satysfakcjonujacy mnie sposob...
takze prosze o cierpliwosc... wkrotce bedzie update :)

Mam nadzieje ze chwilowy zastoj na blogu nikogo nie zniecheci do odwiedzania go w przyszlosci...

Pozdrawiam,
bisek (dla niektorych Lukasz ;) )

4 Comments:

Blogger KONDIOZ said...

oo zyjesz :) czekam na foty

11:41 AM  
Blogger pkordys said...

no ja tez czekam, wez cos rzuc bo wiem ze co bedziesz mial nowego

12:42 PM  
Blogger kodak0 said...

masz na umie Lukasz?? hahaha

7:45 PM  
Blogger KONDIOZ said...

ja?? nie! Maciek

1:10 PM  

Post a Comment

<< Home