Saturday, May 06, 2006

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nie chce nic mówić głośno, ale masz lepsze fotki od korka z tego warsztatu:) Jak to się mówi - talent - to chyba to słowo:]

8:58 PM  
Blogger pkordys said...

This comment has been removed by a blog administrator.

11:54 PM  
Blogger pkordys said...

Nie ma co tu szeptac, co fakt to fakt, brak mi troche "artystycznego" podejscia do focenia - do pewnego momentu mozna sie wielu rzeczy nauczyc a pozniej to juz trzeba miec to cos ;) pzdr (sie kto nie podpisal??)

11:55 PM  
Blogger bisek said...

hejka,
wlasnie strasznie szkoda, ze sie nie podpisala (siakas cicha wielbicielka)... ja mam troche inne zdanie w tym temacie, ale coz (chociaz przyznam ze z paru fotek jestem zadowolony)... o gustach sie nie dyskutuje

8:53 AM  
Blogger pkordys said...

Ciekawy jestem czy się ktoś przyzna...

10:04 PM  

Post a Comment

<< Home